קצת על הקליניקה

טיפול בחוסר יציבות בכתף
חבישת קרסול לאחר נקע חמור
חיזוק שרירי הליבה והירך האחורי

מי מאיתנו לא חווה כאב, חבלה, פציעה, סתם חוסר כושר גופני והיה רוצה לעשות משהו בנידון?

מי מאיתנו לא היה רוצה פיתרון זמין, מהיר, יעיל וכלים להתמודדות?

היום יותר מתמיד- קל לקבל טיפול וקל עוד יותר לחזור לכושר

שיקום אישי מפציעות

שיקום אורתופדי בזמנים אלו, מצריך ידע אנטומי עמוק, ניסיון מהשטח וידע אבחנתי במישורים שונים. החל מהבדיקה הראשונית, הסתכלות על כל הגוף כיחידה אחד ועל הפציעה בנפרד מביאה את המטופל לתוצאות הכי מהירות ויעילות שאפשר. התאמת תוכנית אישית הכוללת הפחתת כאבים, שיפור טווח תנועה, חיזוק שרירים תוך גיוון רב של תרגילים רפואיים מתאימים ובניית תוכנית אישית ע"פ היעד. בדרך עבודה זו התוצאות לא מאחרות להגיע וההתקדמות גדולה.

אימון אישי

במכון תמצאו מענה לאימון אחד על אחד. אימון פונקציונאלי אשר יאפשר לכם להתמודדת עם מטלות היום יום בצורה יעילה ובריאה יותר. בין אם אתם סובלים מכאבים לבין אם אתם מעוניינים לשפר את איכות חייכם. האימון מתבצע ע"י מדריכי כושר גופני מיומנים תחת פיקוח פיזיותרפיסט ותזונאי כך שחבילת האימון תותאם אך ורק בשבילכם. לא עוד מכוני כושר מסורבלים, לא עוד ביצוע לא נכון של תרגילים. יחס אישי, חם ומקצועי ילווה אתכם בכל אשר תחפצו... תרגישו בבית כבר אמרנו?

טיפול פיזיותרפי

גולת הכותרת של המכון. למעשה טיפולים פיזיותרפיים הופכים אט אט לצורך בסיסי של כל אדם הסובל מכאבים. הצורך באבחנה מיידית והמענה המהיר תופס מקום נכבד בחיינו. לא עוד המתנה מסורבלת ומייגעת לקופות החולים, לא עוד ישיבה ללא מעש בבית בציפייה לתור לאורתופד. כיום, ניתן להגיע לפיזיותרפיסט ישירות ולקבל מענה מהיר ואפקטיבי לבעיה. בין אם באמצעות טיפולים או בתרגילים רפואיים מותאמים אישית. המכון מאובזר במיטב הציוד הפיזיותרפי הקיים היום בשוק הן מבחינת הציוד עצמו והן מבחינת אנשי המקצוע. כאן תיקבע האבחנה, תוכנית הטיפול ויחד נמצא פיתרון לבעיה.

טיפול בכאבי כתף באמצעות גלי הלם
טיפול בדורבן באמצעות גלי הלם